Image result for trustpilot 5 stjerner    
Image result for microsoft partner logo

Log på, og installér Office

  1. Gå til www.office.com,  Log på med de oplysninger du har fået tilsendt.
    Når du logger på første gang skal du oprette ny adgangskode.  (Det er vigtigt at du husker den nye adgangskode) 

  2. På startsiden for Office skal du gøre følgende, afhængigt af din version af Office.
    Vælg Installér Office 



Skærmbillede af Office.com-startsiden, når du logger på



Vælg Installér Office-Apps > Office 365 apps, (Bemærk: Linket siger måske office 365 Apps, men Office installerer den nyeste version af Office 2019. Dette er intet abonnement men en ubegrænset pakke) 

Skærmbillede af Office.com, hvis du logger på med en arbejds- eller skolekonto








Installér Office


  1. Når overførslen er færdig, skal du åbne Søgevinduet, gå til Hent programmer og dobbeltklikke på Microsoft_Office Installer.pkg fil (navnet kan variere en smule).

    Ikonet Overførsler på docken viser Office 365-installationsprogrammet

    Tip!: Hvis du ser en fejl, der siger Microsoft Office installer.pkg kan ikke åbnes, fordi den er fra en uidentificeret udvikler, vent 10 sekunder og flyt den hentede fil til dit skrivebord. Hold Control + Klik på filen for at starte installationsprogrammet.

  2. Vælg Fortsæt på den første installationsskærm for at starte installationsprocessen.

    Første installationsskærmbillede i Mac 2016 med "Fortsæt" fremhævet
  3. Gennemse softwarelicensaftalen, og klik derefter på Fortsæt.

  4. Vælg Jeg accepterer for at acceptere vilkårene for softwarelicensaftalen.

  5. Vælg, hvordan du vil installere Office, og klik på Fortsæt.

  6. Gennemse kravene til harddiskplads eller find en anden installeringsplacering, og klik derefter på Installer.

    Bemærk!: Hvis du kun vil installere visse Office-apps og ikke hele pakken, skal du klikke på knappen Tilpas og fjerne markeringen ved de programmer, du ikke ønsker.

  7. Indtast din Mac-logonadgangskode, hvis du bliver bedt om det, og klik derefter på Installér software. (Dette er den adgangskode, du bruger til at logge på din Mac.)

    Angiv din administratoradgangskode for at starte installationen
  8. Installationen af softwaren starter. Klik på Luk, når installationen er færdig. 

    Viser den sidste side i installationsprocessen, der angiver, at installationen blev gennemført.

Start en Office til Mac-app, og start aktiveringsprocessen

  1. Streg

    Trin 1 
    i den øverste menulinje Vælg Finder > programmer, og Rul ned til Microsoft Office-apps.

    Åbn en hvilken som helst Office-app, som Microsoft Word og i Hvad er nyt felt, der åbnes, skal du vælge Komme i gang.

    Begynd at aktivere Word 2016 til Mac
    Streg

    Trin 2 
    På Log på for at aktivere Office skærmen skal du vælge logge på.

    Klik på Log på for at aktivere Office til Mac
    Streg

    Trin 3 
    Indtast den e-mail-adresse, der er knyttet til Office til Mac og klik på Næste.

    Angiv den email adressen som er tilsendt til dig og som indholder office pakken.

    Angiv den mailadresse, der er knyttet til Office.
    Streg

    Trin 4 
    Angiv den adgangskode, der er tilknyttet den mailadresse, du har indtastet, og klik på Log på.

    Bemærk!: Dette skærmbillede ser muligvis anderledes ud afhængigt af din mailudbyder.

    Angiv din adgangskode
    Streg

    Trin 5 
    Systemet kontrollerer, om du har en gyldig licens, og aktiverer derefter produktet.

    Vent, mens Office til Mac forsøger at aktivere
    Streg

    Trin 6 
    Du er færdig! Klik Begynd at bruge Word, for at begynde, at bruge appen.

    Begynd at bruge Word 2016 til Mac